حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ آغاز مراسم اجتماع هواداران محمدباقر قالیباف در مشهد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟ زاکانی: آمده‌ام با مفسدین مواجه شوم و حق مردم را بگیرم حمله حزب‌الله به محل استقرار نظامیان صهیونیست در «المطله» + فیلم شمار شهدای نوار غزه به حدود ۳۸ هزار نفر رسید (۶ تیر ۱۴۰۳) اجتماع هواداران سعید جلیلی در مشهدمقدس | جلیلی در مشهد: امروز یک جهان فرصت داریم که ثمره آن باید یک ایران جهش باشد + فیلم و عکس (۶ تیر ۱۴۰۳) پخش آخرین برنامه انتخاباتی کاندیدا‌ها از تلویزیون منتفی شد در چه صورتی انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم می‌رود؟ پورمحمدی: به‌نفع هیچ نامزدی کنار نمی‌روم نگرانی صهیونیست‌ها از ترور نتانیاهو و اعضای خانواده‌اش ویدئو | جوابیه عباس آخوندی برای رفع اتهامات مطرح‌شده در مناظرات قطعاً برنده انتخابات پرشور ریاست‌جمهوری مردم خواهند بود سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سخنرانی انتخاباتی در مشهد ندارد دعوت آیت‌الله نوری‌همدانی از مردم برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سرلشکر سلامی: برای شکوه ایران به میدان انتخابات بیایید آمادگی ۲۰ هزار نیروی امنیتی در روز انتخابات | معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌رضوی: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در استان نداشته‌ایم
سرخط خبرها

جنایت در رفح؛ جهان محکوم کرد | شورای امنیت تشکیل جلسه می‌دهد

  • کد خبر: ۲۳۰۷۳۷
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۸
جنایت در رفح؛ جهان محکوم کرد | شورای امنیت تشکیل جلسه می‌دهد
شورای امنیت سازمان ملل امروز سه‌شنبه جلسه‌ای مشورتی اضطراری پشت در‌های بسته برگزار می‌کند و حمله شب یکشنبه رژیم صهیونیستی به اردوگاهی در رفح را که منجر به قتل عام گسترده شد بررسی خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شورای امنیت سازمان ملل قرار است امروز سه شنبه جلسه مشورتی اضطراری به درخواست الجزایر پیرامون جنایات رژیم صهیونیستی در رفح برگزار کند.

رژیم صهیونیستی اسرائیل شامگاه روز یکشنبه حملاتی به اردوگاه آوارگان فلسطینی در رفح انجام داد. در نتیجه این حمله ۴۵ فلسطینی به دنبال آتش سوزی در چادرهایشان شهید و ۲۰۰ نفر زخمی شدند.

این حمله که بر یک مکان غیرنظامی صورت گرفت و منجر به وقوع فاجعه شد، با انتقاد‌های تند کشور‌های مختلف جهان روبرو شد.

طالبان: این بخشی از استراتژی اسرائیل است

حکومت سرپرست افغانستان این اقدام رژیم صهیونسیتی را بخشی از استراتژی جنگی این رژیم خواند.

اردوغان: چهره خونین اسرائیل تروریست افشا شد

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه ضمن محکومیت این حادثه، گفت: این قتل عام که بعداز درخواست دیوان بین المللی کیفری برای توقف حملات رخ داد، نشانگر چهره خونین و خیانتکار دولت تروریستی است. او همچنین، نتانیاهو را با هیتلر و فرعون‌های دیگر تاریخ مقایسه کرد.

مکرون: عملیات را متوقف کنید

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه نیز علاوه بر محکومیت این حادثه در پیام خود در صفحه اجتماعی ایکس نوشت که این عملیات‌ها باید متوقف شود.

او همچنین خواستار آتش بس فوری و احترام به قوانین بین المللی شد.

بورل: وحشت کردم

جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در واکنش به این فاجعه گفت که از شنیدن تلفات این حمله وحشت زده شده است.

عربستان محکوم کرد

عربستان سعودی نیز با انتشار بیانیه‌ای ضمن آنکه این اقدام را تداوم قتل عام توسط رژیم اشغالگر خواند، هدف قرار دادن نظامیان در نوار غزه را محکوم کرد.

غزه هیچ مکان امنی ندارد

در همین رابطه سازمان پزشکان بدون مرز خبرداد که حمله به رفح نشان دهنده این است که هیچ مکان امنی در باریکه غزه وجود ندارد.

آنتونیو گوترش نیز گفت: هیچ مکان امنی در غزه وجود ندارد. این وحشت باید متوقف شود.

گفتنی است این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که چند روز پیش سه کشور اروپایی ایرلند، نروژ و اسپانیا اعلام کردند که فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل به رسمیت می‌شناسند. اقدامی که با واکنش تند رژیم صهیونیستی روبرو شد. به‌طوری که وزیر امور خارجه اسرائیل سفرای خود از نروژ و ایرلند فراخواند.

همچنین، اسرائیل کاتز، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی گفت که به کنسولگری اسپانیا در اورشلیم گفته است که از اول ژوئن ارائه خدمات کنسولی به فلسطینیان کرانه باختری را به عنوان یک اقدام تنبیهی متوقف می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->